10 نكته برتر تبليغات گوگل براي مشاغل كوچك

۱۷ بازديد

كسب و كارهاي كوچك هر روز براي رقابت با بزرگترين برندها در صنايع مختلف خود تلاش مي كنند. اگرچه پلتفرم هاي تبليغاتي مانند گوگل و فيس بوك پلتفرم هاي عالي براي تبليغات تجاري ارائه مي دهند.
استفاده از اين پلتفرم ها و به دست آوردن نتايج دلخواه يا دلخواه براي به حداكثر رساندن سود و حفظ سطوح بالاي بازگشت سرمايه در كمپين هاي تبليغاتي، هميشه آسان نيست.
سوالاتي مانند "چگونه در گوگل تبليغ كنيم" يا "چگونه در گوگل تبليغ كنيم" همچنان به صورت آنلاين پخش مي شود.
ما اين نااميدي را درك مي كنيم و راه بسيار خوبي براي توضيح و آموزش گام به گام به شما در مورد نحوه تبليغ كسب و كار كوچك خود در گوگل و رقابت با غول ها در كمپين هاي تبليغاتي پرسود ارائه كرده ايم.

در اينجا نكات تبليغاتي گوگل وجود دارد كه به شما كمك مي كند تا بر رقباي خود در تبليغات گوگل پيروز شويد. مشاوره تبليغاتي در كرج
صفحات فرود خود را بهينه كنيداين صفحه اصلي شما يا صفحه ثبت نامي است كه با كليك روي تبليغات خود مخاطبان خود را در آن ارسال خواهيد كرد. صفحه فرود شما بايد بتواند تمام اطلاعات لازم را دريافت كند و همچنين به راحتي بتواند مخاطبان خود را به انجام اقدامات درست هدايت كند.
در اينجا ويژگي هايي وجود دارد كه صفحات فرود شما بايد داشته باشند.
بارگذاري سريع در موبايل و دسكتاپ: سرعت براي كمك به شما در دستيابي به هدف تبليغاتي ضروري است. مطمئن شويد كه صفحات شما كمتر از 3 ثانيه بارگيري مي شوند تا بازديدكنندگان خود را در صفحه فرود خود نگه داريد.
متن قابل مشاهده و خواندني: متن بايد خوانا و داراي فاصله مناسب براي درك آسان بازديدكنندگان باشد. مطمئن شويد كه از فونت هاي صحيح استفاده مي كنيد و پيام شما مختصر است.

صفحات فرود خود را بهينه كنيداين صفحه اصلي شما يا صفحه ثبت نامي است كه با كليك روي تبليغات خود مخاطبان خود را در آن ارسال خواهيد كرد. صفحه فرود شما بايد بتواند تمام اطلاعات لازم را دريافت كند و همچنين به راحتي بتواند مخاطبان خود را به انجام اقدامات درست هدايت كند.
در اينجا ويژگي هايي وجود دارد كه صفحات فرود شما بايد داشته باشند.
بارگذاري سريع در موبايل و دسكتاپ: سرعت براي كمك به شما در دستيابي به هدف تبليغاتي ضروري است. مطمئن شويد كه صفحات شما كمتر از 3 ثانيه بارگيري مي شوند تا بازديدكنندگان خود را در صفحه فرود خود نگه داريد.
متن قابل مشاهده و خواندني: متن بايد خوانا و داراي فاصله مناسب براي درك آسان بازديدكنندگان باشد. مطمئن شويد كه از فونت هاي صحيح استفاده مي كنيد و پيام شما مختصر است.

اين همان چيزي است كه بايد به دنبال آن باشيد زيرا نتايج عالي به شما مي دهد و تبليغات شما را ارزان تر مي كند.
كلمات كليدي منفي را اضافه كنيداستفاده از كلمات كليدي منفي در تبليغات شما يك هزينه خدمات عمده است كه مانع از نمايش تبليغات شما در جستارهاي جستجويي مي شود كه نمي خواهيد يا آنها را بي ارزش براي تبليغات خود مي دانيد.
در برخي موارد، تبليغ‌كنندگان كلمات كليدي گران‌قيمتي را در كلمات كليدي منفي خود تبليغ مي‌كنند تا با اجتناب از ظاهر شدن روي كلمات كليدي گران قيمت، به پول خود كمك كنند.

اين يك استراتژي تبليغاتي مهم است تا تبليغات شما فقط در عبارت جستجوي خاص كه با پيشنهادات تبليغاتي شما مطابقت دارد و در عين حال سودآوري شما را حفظ مي كند، نمايش داده شود.
از استثناهاي قرارگيري استفاده كنيداستثنائات قرار دادن، تبليغات Google را هدايت مي‌كنند كه تبليغات شما را در كانال‌هاي خاصي مانند برنامه‌هاي تلفن همراه، دستگاه‌ها، وب‌سايت‌ها، وبلاگ‌ها يا به سادگي پلتفرم‌هاي نمايش Google نشان ندهند، براي مثال، ممكن است تصميم بگيريد كه كانال‌هاي خاصي را در YouTube مسدود كنيد.

با اجتناب از نمايش تبليغات خود در مكان‌ها، قطعاً از هزينه غيرضروري بودجه تبليغاتي خود جلوگيري مي‌كنيد و در عين حال تأثير مثبتي بر بازگشت سرمايه تبليغاتي خود خواهيد داشت.
افزونه هاي تبليغاتي زيادي اضافه كنيدافزونه هاي تبليغاتي نقش مهمي در افزايش عملكرد تبليغات شما دارند. افزودن عناوين و توضيحات و راه اندازي كمپين هاي خود كافي نيست.
يك كمپين PPC از افزونه هاي تبليغاتي سود زيادي مي برد، مانند ارائه اطلاعات خاص تر در مورد برند شما به مخاطبان.

تبليغات لكنت زبان را حذف كنيدهرازگاهي، Google Ads پيشنهادهاي بهينه سازي را توصيه مي كند كه معمولاً در گوشه سمت راست بالاي حساب Google Ads شما ظاهر مي شوند. تبليغاتي كه مشخص شده است عملكرد بسيار ضعيفي دارند فهرست شده و براي حذف توصيه مي شوند.
كمپين تبليغاتي پرداخت به ازاي كليك (PPC) شما كاملاً به تجربه كاربري بستگي دارد كه منجر به امتياز كيفيت و احتمالاً سودآوري كمپين تبليغاتي شما مي شود. ادامه نمايش تبليغات غيرمولد امتياز كيفيت شما را كاهش مي دهد، هزينه تبليغات شما را افزايش مي دهد، بودجه تبليغات شما را خرج مي كند و در نهايت بر تبليغات ديگر در كمپين شما تاثير مي گذارد.
نكته: براي جلوگيري از هدر رفتن بودجه تبليغاتي، عالي است كه تبليغات خود را به طور منظم بررسي كنيد و تبليغات ضعيف را حذف كنيد.

عکس گرفتن از صفحه در گوگل کروم

در این مقاله نحوه گرفتن عکس از کل صفحه وب در گوگل کروم را بررسی خواهیم کرد. عکس گرفتن از کل صفحه می تواند در موارد مختلفی بسیار مفید باشد. اگر بخواهید صفحات وب را به صورت کامل ضبط کنید، معمولا به آنچه در صفحه قابل مشاهده است محدود خواهید شد. اما یکی از افزونه های گوگل کروم به شما اجازه می دهد به راحتی از کل یک صفحه وب عکس بگیرید. برای انجام این کار کافی است با ما همراه باشید و مراحل زیر را دنبال کنید:

روش اول: باکمک افزونه Screen capture

مرحله 1: به فروشگاه Chrome Web بروید و screen capture را در قسمتsearch جستجو کنید.

مرحله 2: افزونه Screen Capture (by Google) را انتخاب کرده و آن را نصب کنید.

C:UsersMSADesktopunnamed (1).jpg

مرحله 3: پس از نصب، روی دکمه Screen Capture در نوار ابزار Chrome کلیک کنید و گزینه Capture Whole Page را انتخاب کنید یا از میانبر صفحه کلید Ctrl + Alt + H استفاده کنید.

منبع : جالب آموز

پاسخ مدير:
دوشنبه ۲۳ اسفند ۰۰, ۱۲:۱۹

ممنون مرسی 

<a href="https://websazannovin.com/seo/">سئو کرج</a>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.