آرشیو خرداد ماه 1400

صداي كسب و كار ها

قيمت صفحه كورين

۱۲ بازديد

قيمت ورق كورين شركت بازرگاني فونيكس

– عرض تمام صفحه كورين ۷۵ سامنتيمتر و ضخامت ۱۲ ميليمتر مي باشد، ضخامت صفحه اجرا شده با صفحه خام اختلاف دارد.
– قيمت ها بر اساس قيمت درب كارخانه و يا انبار شركت مي باشد.
– توليدكنندگان بر اساس سفارش با ضخامت هاي ۶ ميليمتر و يا سفارشي نيز توليد مي كنند.
– قيمت به روز كورين هاي اعلام شده مربوط به تعرفه ورق خام مي باشد.
– براي مشاهده قيمت هاي بين المللي ورق هاي كورين و كوارتز مي تونيد از اين لينك ديدن كنيد.
– ممكن است اين تعرفه ها بر اساس سفارشات با حجم بالاتر تفاوت داشته باشد، براي استعلام آن با شماره هاي مندرج تماس حاصل نماييد

در مورد موارد اجرا كورين نيز لازم به ذكر است :
– قيمت به روز كورين بر اساس حداكثر عرض ۶۰سانتي متر درنظر گرفته شده است، در مورد تا عرض ۹۰سانتي متر ضريب يك و نيم و تا عرض ۱۲۰ دوبرابر محاسبه مي شود.
– بر روي تمام قيمت هاي فوق درصدي بنا به دوري يا نزديكي به محل ساخت و اجرا و نصب به كل قيمت اضافه خواهد شد
– ضخامت كار استاندارد حداكثر ۵ سانتي متر درنظر گرفته شده است.
– قيمت هاي جاي سينك – جاي گاز – انواع ابزار بصورت جداگانه محاسبه مي شود.

كورين فونيكس

رنگ ترافيكي ژيوان

۱۱ بازديد

خريد رنگ ترافيكي

ما هر روزه شاهد طيف وسيعي از رنگ هاي ترافيكي در محيط پيرامون مان هستيم اما به دليل كاربردي كه اين نوع از رنگ ها دارند؛ باعث شده است كه خريد رنگ ترافيكي مشتريان خاص خود را پيدا كند.

مهمترين كاربرد رنگ ترافيكي در خط كشي خيابان ها و گذرگاه هاي پر تردد است. به طور كلي در هر جايي كه رفت و آمد زيادي وجود دارد و نياز به استفاده از رنگي با ماندگاري بالا داريد؛ مي توانيد از رنگ ترافيكي استفاده نماييد. به عنوان مثال، براي هدايت ماشين ها براي پارك در مكاني مناسب در پاركينگ هاي عمومي مي توان از اين نوع رنگ استفاده كرد.

انواع رنگ ترافيكي

رنگ هاي ترافيكي انواع گوناگوني دارد كه با توجه به ويژگي هاي هر نوع از آنها مي توانيد مناسب ترين رنگ ترافيكي را انتخاب نماييد.

انواع رنگ هاي ترافيكي عبارت اند از:

  • رنگ ترافيك سرد آكروليك
  • رنگ ترافيك كلروكائوچو
  • رنگ ترافيك دو و سه جزئي
  • رنگ ترافيكي گرم

 

رنگ ترافيك سرد آكروليك

رنگ هاي ترافيك سرد به دليل هزينه مناسبي كه نسبت به ساير رنگ هاي ترافيكي دارند و همچنين استفاده راحت تر از آن ها، در كوچه هاي فرعي و پاركنينگ هاي شخصي كاربرد زيادي دارد. اما اين نوع رنگ عمر كوتاه تري داشته و معمولا ماندگاري آنها بين 6 ماه تا 1 سال است. از همين رو، بهتر است در مكان هايي كه تردد و عبور و مرور كمتري دارد؛ از آنها استفاده كرد. در خريد رنگ ترافيكي دقت كنيد كه اين نوع رنگ نيز انواع گوناگوني دارد و بايد رنگي متناسب با نياز خود را خريداري نماييد. براي اين منظور اگر نياز به راهنمايي داريد؛ مي توانيد با رنگ ژيوان تماس گرفته تا با توجه به ويژگي هاي رنگ هاي ترافيكي، كارآمد ترين و مناسب ترين انها را به شما معرفي نماييم.

رنگ ترافيك كلروكائوچو

رنگ ترافيك كلروكائوچو به دليل داشتن ويژگي هايي مانند مقاومت بالا در برابر نور خورشيد، امكان استفاده از آن در آسفالت ها، داراي درصد بالاي چسبندگي و خشك شدن سريع آنها باعث استفاده اين نوع رنگ ترافيكي براي خطوط فرودگاهي و بزرگراه ها شده است. مي توان طول عمر اين نوع رنگ را نسبت به ساير رنگ هاي سرد ترافيكي بيشتر عنوان كرد.

رنگ ترافيك دو و سه جزئي

رنگ ترافيك دو و سه جزئي جزء رنگ هاي پركاربرد در خانواده رنگ هاي ترافيكي محسوب مي شود. دليل اين موضوع نيز ماندگاري بيشتر آنها نسبت به رنگ هاي سرد است. اما نكته اي كه بايد براي استفاده از آنها مد نظر داشت اين است كه رنگ دو و سه جزئي ترافيكي فقط بر روي آسفالت قابل اجرا است و نمي توان از آنها براي سطوح بتوني استفاده كرد.

از ويژگي هايي كه باعث شده است ترافيك دو و سه جزئي محبوبيت زيادي پيدا كند؛ اين است كه آنها نياز به حلال ندارند. به همين دليل مي توان در هنگام خط كشي با ضخامت بالايي از آنها استفاده كرد كه اين موضوع باعث صرفه جويي و كاهش هزينه ها مي شود. اما نكته اي كه در خريد رنگ ترافيكي وجود دارد؛ اين است كه شما مي توانيد ترافيكي سرد را خريداري و به راحتي از آن استفاده نماييد. اما رنگ دو و سه جزئي نياز به مهارت و تجربه دارد. پس براي استفاده از آنها بهتر است از افراد و يا شركت هاي متخصص در اين حوزه كمك بگيريد.

رنگ ترافيكي گرم

رنگ ترافيكي گرم بهترين گزينه براي خط كشي تقاطع هاي پر تردد، سرعت گيرها و پاركنيگ هاي عمومي است. زيرا اينگونه رنگ ها از ماندگاري بالايي برخوردار هستند. از مزيت هاي رنگ هاي گرم ترافيكي مي توان به استفاده انها بر روي رنگ هاي سرد اشاره كرد.

اما براي استفاده از رنگ گرم دقت كنيد كه بايد دماي سطح مورد نظر را افرايش دهيد. زيرا نحوه استفاده آنها اينگونه است كه بعد از رنگ كردن سطوح مورد نظر بايد با استفاده از گرما آنها را خشك كنيد.