سئو يا بهينه سازي موتورهاي جستجو نه تنها يكي از روش هاي بازاريابي الكترونيكي است، بلكه يكي از موثرترين روش هاي بازاريابي است. بالاتر بودن در نتايج جستجو به معناي بازديد بيشتر سايت و در نتيجه فروش بيشتر است.
اما براي شكست دادن رقباي خود در نتايج جستجو به چه خدمات سئو نياز داريد؟ ما خدمات حرفه اي بهينه سازي موتورهاي جستجو را به شما ارائه مي دهيم كه تضمين مي كند با عقد قرارداد با يك شركت حرفه اي سئو به نتايجي كه انتظار داريد برسيد.
خدمات سئو به دو دسته تقسيم مي شوند
سئو كرج On-Page: پيكربندي صفحات سايت است و شامل مي شودتگ هايي كه در نتايج جستجوي گوگل ظاهر مي شوند را با اطمينان از اينكه حاوي كلمات كليدي مورد نظر خود هستند و همچنين از جذاب بودن عنوان صفحه براي افزايش نرخ كليك در سايت يا به اصطلاح CTR پيكربندي كنيد.
عنوان صفحه جزء اصلي است كه به گوگل كمك مي كند تا محتوا يا محتواي صفحه را درك كند، بنابراين كلمات كليدي كه بايد در عنوان قرار گيرند بايد انتخاب شوند.
مهم است كه طول عنوان را متناسب با نيازهاي گوگل در نظر بگيريد و از اين ابزار مي توان براي اندازه گيري طول متا استفاده كرد.
توضيحات متا يا توضيحاتي است كه در زير عنوان صفحه در نتايج جستجو ظاهر مي شود، جايي كه اطلاعات بيشتري را در مورد صفحه به محقق نشان مي دهد. طول توضيحات صفحه بايد 160 كاراكتر باشد، اما گاهي اوقات ممكن است به گفته گوگل بيشتر باشد، جايي كه گوگل زماني آن را 320 كاراكتر كرد و سپس به 180 برگرداند و از آن زمان گوگل يك عدد مشخص را براي طول اين كاراكتر اعلام كرد. شرح.
بهينه سازي موتور جستجو
هدرها: به كاربر كمك مي كند تا ساختار محتواي صفحه را درك كند. ايجاد اين دو عنوان يكي از مهمترين اصول اوليه خدمات سئو است، زيرا نه تنها به كاربر در درك صفحه كمك مي كند، بلكه به گوگل كمك مي كند و در نتيجه بر رتبه صفحه تأثير مي گذارد. موتورهاي جستجو از اين دو عنوان براي درك صفحه و محتواي آن استفاده مي كنند.پيكربندي پيوندها: مهم است كه پيوندها حاوي كلمه مورد نظر باشند و در عين حال پيوند كوتاه و تميز باشد تا بدون مشكل بايگاني شود. همچنين بايد از ايجاد URL هاي تكراري اجتناب شود زيرا باعث ايجاد مشكلات بزرگ براي گوگل و در نتيجه ايجاد مشكلاتي براي سايت مي شود زيرا اين لينك هاي مكرر وقت گوگل را تلف مي كنند و در نتيجه به همان اندازه كه گوگل مجبور است سايت را با كاهش بازديد يا آرشيو سايت مجازات كند يا آن را كاهش دهد. ممكن است وقت گوگل را در بايگاني لينك هاي كم اهميت هدر دهد زيرا هر سايت داراي ظرفيت خاصي در خزيدن و بايگاني است كه بايد براي حل مشكلات مربوط به لينك هاي تكراري يا تكراري محتوا مورد سوء استفاده قرار گيرد.ايجاد تصاوير: تصاوير جزء ضروري هر وب سايتي هستند زيرا علاوه بر ظاهر زيبايي كه به طراحي وب سايت مي دهند، به درك كاربر از وب سايت نيز كمك مي كنند. فشرده سازي تصاوير و عدم آپلود تصاوير بزرگ در سايت بسيار مهم است تا تاثير منفي بر سرعت بارگذاري سايت نداشته باشد. پيكربندي تصاوير شامل برچسبهاي Alt با افزودن توضيحاتي به تصوير حاوي كلمات كليدي مورد نظر شما است تا Google بتواند محتواي تصوير را درك كند.توليد محتوا: مهم ترين بخش سئو داخلي است و همچنين يكي از مهم ترين خدماتي است كه شركت هاي سئو ارائه مي دهند.محتوا يك چيز ضروري در هر طرح بازاريابي است زيرا نشان دهنده ايده اي است كه مي خواهيد با مخاطبان هدف ارتباط برقرار كنيد.
مهم ترين عواملي كه بايد در محتوا بررسي شود:مطالعه مخاطبان هدف: بدون درك مخاطبان هدف، ايجاد محتواي مناسب براي آنها دشوار خواهد بود. دانستن سن و جنسيت مشتريان هدف و همچنين علايق آنها براي دانستن محتواي مناسب براي آنها مهم است. مثلا مطالب سايت هاي ورزشي بايد به شكل و قالبي متفاوت با خانم ها نوشته شود مانند سايت هاي زيبايي و مد.
كار تحقيقاتي كليدواژه: تحقيق در مورد كلمات كليدي براي دانستن اينكه مخاطب هدف به دنبال چه چيزي است و ايجاد و ايجاد محتوا پيرامون اين كلمات بسيار مهم است. بدون دانستن كلمات هدف، محتوا به صورت تصادفي مانند پياده روي با ماشين بدون مقصد مشخص توليد مي شود. قبل از شروع به نوشتن محتوا، كلمات مورد نظر بايد به وضوح تعريف شوند تا بتوان با تكرار آنها به روشي خاص يا قرار دادن آنها در دو عنوان يا ايجاد پيوندهاي داخلي و خارجي براي آنها با استفاده از برچسب هاي خاص، محتوا را براي آنها پيكربندي كرد.
پيكربندي موبايل: اطمينان از سهولت تجربه كاربر بدون توجه به موسيقي جاز مورد استفاده. گوگل مي خواهد بهترين نتايج را براي ارائه يك تجربه منحصر به فرد به كاربران خود ارائه دهد، بنابراين سايت شما بايد متناسب با انتظارات كاربران گوگل باشد.تجربه كاربري: يك عنصر بسيار مهم در سئو سايت است زيرا ميزان رضايت كاربر از سايت شما را تعيين مي كند، بنابراين شركت سئو سايت را تجزيه و تحليل مي كند تا مشكلاتي را كه بر تجربه كاربر تأثير منفي مي گذارد يا بازديد كننده را از انجام عمل مورد انتظار باز مي دارد، بيابد. بايد در سايت انجام شود مانند خريد يا ثبت علاقه به محصول يا خدمات.سرعت بارگذاري سايت: يكي از بزرگترين مشكلاتي است كه بازديدكنندگان سايت از آن رنج مي برند، بنابراين گوگل سرعت سايت را يكي از فاكتورهاي رتبه بندي مي داند، بنابراين مهم است كه هميشه براي كاهش سرعت بارگذاري سايت تلاش كنيد تا از رتبه بندي پيشرفته در گوگل اطمينان حاصل كنيد. نتايج جستجو.ايجاد لينك هاي داخلي: اين است كه صفحات سايت را به يكديگر با استفاده از كلمات كليدي در تگ پيوند دهيد تا به گوگل نشان دهيد كه مي خواهيد در هنگام جستجوي بازديد كننده، كدام صفحه را بالاتر از بقيه صفحات قرار دهيد. پيوندهاي داخلي همچنين به گوگل كمك مي كنند تا صفحات را راحت تر و سريع تر بايگاني كند.
سئوي خارج از صفحه: شامل تمام اقدامات سئوي خارج از سايت است و شامل موارد زير است:سايتهاي شبكههاي اجتماعي: ايجاد حساب كاربري در سايتهاي شبكههاي اجتماعي يكي از مهمترين اقدامات سئو است زيرا گوگل آن را نوعي اعتبار سايت ميداند. همچنين، رسانه هاي اجتماعي به يكي از موثرترين روش هاي بازاريابي الكترونيكي تبديل شده اند، بنابراين گوگل نيز از آن براي سنجش ميزان تعامل با برند شما و قدرت آن استفاده مي كند.ايجاد يك حساب Google براي كسب و كار من: كه به بازديدكنندگان كمك مي كند به راحتي به آدرس و شماره تماس سايت دسترسي پيدا كنند و بازديدكنندگان از آن براي اطلاع از ارزيابي و نظرات ساير مشتريان شركت شما استفاده كنند، بنابراين ايجاد يك حساب Google براي كسب و كار من بسيار مهم است زيرا يكي از مهم ترين عوامل سئوي محلي است. همچنين داراي مزاياي متعددي مانند اضافه كردن ساعات كاري شركت براي كمك به مشترياني است كه مي خواهند با شما ارتباط برقرار كنند يا با افزودن تصاويري از محصولات شركت كه باعث مي شود مشتريان بالقوه به راحتي برخي از اطلاعات شركت را بدانند.Google براي كسب و كار من
ايجاد يك وبلاگ در سايت: ايجاد يك وبلاگ در سايت به يافتن محتوايي كه مي تواند در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته شود كمك مي كند، علاوه بر استفاده از آن براي ايجاد پيوندهاي خارجي به سايت. همچنين مي توان يك وبلاگ به عنوان يك محتواي مقدماتي ايجاد كرد كه به بازديدكنندگان كمك مي كند تا در مورد محصول يا خدمات بيشتر بياموزند يا بدانند چگونه خدمات مناسب را انتخاب كنند.
ايجاد لينك هاي خارجي: مي توان گفت كه ارزش لينك هاي خارجي به مرور زمان در حال از بين رفتن است زيرا الگوريتم هاي گوگل هوشمندتر شده اند و توجه بيشتري به تجربه كاربر و كاهش دستكاري هايي كه برخي سايت ها براي به دست آوردن لينك هاي خارجي انجام مي دهند و در نتيجه به رتبه بالاتري مي رسانند. رتبه بندي بدون شايستگي اما لينك هاي خارجي همچنان يكي از مهم ترين فاكتورهاي رتبه بندي سايت هستند، اما اين بستگي به كيفيت لينك خارجي و كيفيت سايت دارد، بنابراين براي انجام اين خدمات بايد با يك شركت سئو حرفه اي قرارداد ببنديد.